• Lata doświadczeń w biznesie
img

Maksymalizacja zysków sklepu stacjonarnego cz.1 - budujemy markę

Otworzyłeś sklep stacjonarny, wyposażyłeś zaplecze i masz półki pełne produktów - zaczynasz sprzedaż. Zanim osiągniesz sukces będą Cię czekały miesiące ciężkiej pracy, myślenia o promocji sklepu oraz radzenie sobie z konkurencją. Zanim przejdziemy do etapu, w którym będziesz zarabiał duże pieniądze, podpowiemy Ci, jak maksymalizować zyski w sposób ... prosty!

Budujemy markę Twojego sklepu

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że pewne obrazki już na zawsze zostają w ludzkich głowach? Jeśli nazwiesz swój sklep "TaśTaś - zabawki dla dzieci", to z samego faktu ciekawej nazwy będziesz miał klientów. Wymyślenie nazwy firmy i logo to najprostsza sprawa. Trudniejsza okazuje się promocja marki, bo składa się na nią kampania reklamowa, przygotowanie ulotek, wizytówek oraz reklama stacjonarna.

Reklama stacjonarna

Masz nazwę, masz logo - musisz teraz się obronić. Bądź grzeczny i staraj się reklamować tak, jakbyś wiedział, że to tylko chwilowy etap przez zarobieniem pierwszego miliona. Nie wstydź się nosić koszulek z Twoim logo, nie przejmuj się konkurencją i cały czas promuj się w okolicy. Mogą to być ulotki, a może to być zwykła wzmianka w gazecie. Każda reklama jest dobra, a najlepsza to taka, którą ŻYJESZ.

Ile wydasz na reklamę?

Jeśli podejdziesz do tego mądrze i jeżeli to Twój pierwszy brand - możesz nie wydać ani złotówki, bo gazety lokalne itd. lubią nowe start-upy i przede wszystkim - młodych biznesmenów. Pamiętaj, że wiek to też siła, a ona przekłada się na możliwości.

A Wy? Co sądzicie o reklamie stacjonarnej? Jak sami promujecie się w okolicy?

 

Zobacz również