• Lata doświadczeń w biznesie
img

Maksymalizacja zysków sklepu stacjonarnego cz.2 - tworzymy kanał dostępu

Prowadzenie sklepu stacjonarnego nie zwalnia nas z obowiązku stałej reklamy. Zapewne widzicie to po sklepach które odwiedzacie, że poza lokalem stacjonarnym, inwestują oni w e-portale czyli platformy sprzedażowe. Kanał dostępu to linia, która prowadzi klientów do Twojego sklepu. Budynek stacjonarny zwykle skupia się na okolicznych konsumentach, a w dobie maksymalizacji zysków jeden kanał to zdecydowanie za mało.

Zwiększ zyski poprzez platformę e-commerce

Dlaczego tak wiele sklepów stacjonarnych pomimo sukcesów finansowych decyduje się na uruchomienie sprzedaży internetowej? Ponieważ to doskonały sposób na dodatkowe źródło zarobku i kolejny kanał dostępu. W Twojej okolicy może mieszkać około 10 000 osób, a sieć przegląda dziennie 20 milionów Polaków. Oni trafią do Ciebie pod warunkiem, że będziesz oprócz e-sklepu prowadził również FanPage i zatrudnisz kogoś do reklamy.

Ile może Ci dać drugi kanał dostępu?

Z początku nie będziesz tego wiedział. Minie trochę czasu aż zrozumiesz, czym jest User Experiences, SEO oraz kampanie AdWords. Szybko jednak przekonasz się jak wzmożony ruch na Twojej stronie przekłada się na zyski. Pamiętaj, że przy stronie internetowej zwykle jest mniej pracy niż w budynku sprzedażowym. W związku z tym im większe zaczniesz notować zyski w sieci, tym bardziej Ci się to spodoba i tym chętniej zaczniesz szukać kolejnych kanałów dostępu.

W inny sposób nie zarobisz poważnych pieniędzy

To fakt - im więcej kanałów dostępu, tym większe zyski będziesz notował. Pamiętaj, że w sieci również panuje konkurencja i to wcale nie mniejsza, niż w Twojej okolicy. Zadbanie o sklep stacjonarny, stronę w wersji deskopowej i w przyszłości - mobilnej, zapewni Ci gigantyczne zyski, które będziesz mógł przeznaczyć na promocję i utrwalenie wizerunku swojej firmy w Polsce!

 

 

Zobacz również