• Lata doświadczeń w biznesie
img

Jak promować sklep stacjonarny?

Sprzedaż stacjonarna nie traci na popularności i choć e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, to uruchomienie sklepu w postaci tradycyjnej może dać niezły zarobek. Problemem większości sklepów tego typu jest promocja. Mogłoby się wydawać, że ulotki, roznoszenie gazetek promocyjnych i bannery stacjonarne dadzą pożądany efekt, lecz bez pomocy Agencji Marketingowej trudno o maksymalizację zysków.

Jak promować sklep stacjonarny?

Świetnym sposobem będzie uruchomienie strony internetowej, która będzie po części wizytówką sklepu, z drugiej zaś strony osobną platformą sprzedażową. Patent sprawdzi się nawet w przypadku piekarni, cukierni czy kiosku, ponieważ konsumenci będą mogli zamawiać produkty online, które odbiorą i za które zapłacą bezpośrednio na miejscu.

Czy ulotki mają jeszcze moc?

Każda agencja marketingowa będzie polecać ulotki, bo to jedna z najlepszych form reklamy regionalnej. Nie chodzi nam jedynie o wizytówki, a ulotki z przekazem, sensem oraz podtekstem humorystycznym. Ciekawie zaprojektowana, posiadająca kolorowe hasła marketingowe oraz np: kod rabatowy może nakręcić koniunkturę sprzedaży. Podobnie będzie z gazetkami.

Co jest ciekawe w kwestii ulotek to fakt, że można w krótkim czasie zapamiętać się okolicznym mieszkańcom. Choć zabrzmi to mało estetycznie i moralnie - można się "dogadać" z pracownikami poczty, którzy za drobną opłatą dołączą do wręczanych listów ulotkę z reklamą sklepu stacjonarnego.

Promocja sklepu stacjonarnego powinna przyjąć dwie, niezależne formy: internetową oraz lokalną. W ten sposób nakręcimy koniunkturę sprzedaży, a firma zacznie zarabiać pieniądze. 

 

Zobacz również